Pagina de instrucțiuni
Instrucțiuni lansare procedură potențial solicitant
Instrucțiuni lansare procedură beneficiar
Instrucțiuni depunere oferte
Instrucțiuni depunere răspuns la solicitare de informații suplimentare de la ofertant
Instrucțiuni evaluare oferte transmitere dosar licitație
Instrucțiuni depunere clarificări la ofertă sau contestații
Instrucțiuni depune răspuns la solicitare de informații suplimentare de la afir și pași de urmat după avizarea achiziției
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se realizează autentificarea cu adresa de email și parolă (contul trebuie să fie același cont folosit la depunerea proiectului în aplicația de Depunere Online PNS).
- După autentificare, se poate lansa o procedură de achiziție prin accesarea opțiunii Lansare procedură.
- Se poate alege opțiunea Încarcă invitație de participare (procedură normală) sau Lansează procedură de achiziție cu o singură ofertă.
- Dacă se alege opțiunea Încarcă invitație de participare (procedură normală), se descarcă modelul de invitație, accesând opțiunea Descarcă model invitație.
- După completarea invitației, se accesează opțiunea Încarcă invitația completată.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
- După încărcarea invitației, veți fi direcționat către Vizualizare procedură de achiziție, secțiune în care se poate șterge achiziția sau se poate continua cu încărcarea fișierelor necesare.
- După încărcarea documentelor prin apăsarea butonului se accesează opțiuneaConfirmare depunere.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
- După depunere, invitația este publicată automat și ofertanții pot transmite oferte. Codul de proiect va trebui introdus după derularea licitației și alegerea unui câștigător și înainte de a putea transmite dosarul licitației către validare
- De asemenea, se poate anula licitația prin accesarea opțiunii Anulare procedură.
- Dacă se alege Lansează procedură de achiziție cu o singură ofertă, se accează opțiunea Demarează procedura.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
-
- După încărcarea documentului prin accesarea butonului Încărcare fișier, există două posibilități:
- a) Depuneți procedura de achiziție cu o singură ofertă prin apăsarea butonului Confirmare depunere fără completarea informațiilor necesare pentru transmiterea procedurii către AFIR, iar acest lucru va însemna că în momentul în care se va semna contractul de finanțare va trebui să reveniți pentru completarea acelor informații, apoi apăsând butonul Confirmați salvarea informațiilor se va trimite procedura către verificare.
- La apăsarea butonului Confirmare depunere se va deschide o fereastră în care trebuie completat codul de verificare anti-robot și după se apasă butonul Confirmă, iar după ce pagina se încarcă se poate observa statusul de Dosar depus și rubrica de completare informații.
- După semnarea contractului reveniți în pagină pentru a completa informațiile necesare.
- După semnarea contractului reveniți în pagină pentru a completa informațiile necesare.
- b) Completați informațiile necesare pentru transmiterea procedurii către AFIR după semnarea contractului de finanțare și le salvați prin apăsarea butonului Confirmați salvarea informațiilor, după care depuneți procedura prin apăsarea butonului Confirmare depunere.
- După semnarea contractului reveniți în pagină pentru a completa informațiile necesare.
- La apăsarea butonului Confirmați salvarea informațiilor se va deschide o fereastră în care se va apăsa pe butonul Confirmă.
- Procedura nu va putea fi verificată de către experți dacă acele informații necesare pentru transmiterea procedurii nu sunt completate și salvate.
- După depunere, se poate solicita anularea prin accesarea opțiunii Anulare procedură licitație
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se realizează autentificarea cu adresa de email și parolă (contul trebuie să fie același cont folosit la depunerea proiectului în aplicația de Depunere Online PNS).
- După autentificare, se poate lansa o procedură de achiziție prin accesarea opțiunii Lansare procedură.
- Se alege codul de proiect și după se poate alege opțiunea Încarcă invitație de participare (procedură normală) sau Lansează procedură de achiziție cu o singură ofertă.
- Dacă se alege opțiunea Încarcă invitație de participare (procedură normală) se descarcă modelul de invitație, accesând opțiunea Descarcă model invitație.
- După completarea invitației, se accesează opțiunea Încarcă invitația completată.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
- După încărcarea invitației, veți fi direcționat către Vizualizare procedură de achiziție, secțiune în care se poate șterge achiziția sau se poate continua cu încărcarea fișierelor necesare.
- După încărcarea documentelor prin apăsarea butonului Încărcare fișier se accesează opțiunea Confirmare depunere.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
- După depunere, invitația este transmisă către verificare. Se poate solicita anularea prin accesarea opțiunii Anulare procedură licitație.
- Dacă se alege Lansează procedură de achiziție cu o singură ofertă, se accează opțiunea Demarează procedura.
- Se completează codul din imagine și se accesează opțiunea Confirmă.
- După încărcarea documentului prin accesarea butonului Încărcare fișier, se apasă pe butonul Confirmare depunere și se completează codul de verificare anti-robot.
- După depunere, se poate solicita anularea prin accesarea opțiunii Anulare procedură licitație
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se face autentificarea cu adresa de email și parolă.
- După autentificare, se acceseaza opțiunea Ofertant și se completează datele ofertantului. Atenție, Informațiile și fișierele de mai jos se pot introduce o singură dată, cu excepția codului numeric personal al reprezentantului legal, care se poate modifica ulterior!.
- După completareadatelor se încarcă documentele ofertantului prin apăsarea butonului Încărcare fișier.
- Se accesează opțiunea Salvează.
- Se accesează opțiunea Listă invitații și se alege invitația pentru care se dorește depunerea ofertei prin accesarea opțiunii Detalii. Se pot filtra invitațiile de participare după Categorie, Intervenție, Județ, Stadiu achiziție sau Cuvant cheie si apoi accesarea opțiunii Filtrare.
- Se descarcă documentele achiziției accesând opțiunea Descarcă documentele achiziției.
- După consultarea documentelor, pot fi solicitate Informații suplimentare sau se poate depune oferta. Daca se doreste solicitarea de informații suplimentare, se acceseaza opțiunea Informații suplimentare.
- Se încarcă cererea de informații suplimentare prin apăsarea butonului Încărcare fișier
- După încărcarea cererii de informații suplimentare se accesează opțiunea Trimiteți cererea pentru transmitere, respectiv Renunțare la cerere pentru a renunța la transmitere.
- Daca se doreste depunerea unei oferte, se acceseaza opțiunea Depune ofertă.
- În cazul unei achiziții cu loturi, se selectează lotul pentru care se dorește depunerea ofertei și se accesează opțiunea Depune oferta pentru lotul x.
- Se încarcă oferta prin apăsarea butonului Încărcare fișier.
- După încărcarea ofertei și completarea obligatorie a câmpurilor Adresa, Cod Poștal și Țara se accesează opțiunea Confirmă depunerea de oferta pentru depunere respectiv Renunță pentru a renunța.
- După depunere, se poate retrage oferta prin accesarea opțiunii Retrage oferta depusă! Sau se poate redepune oferta prin accesarea opțiunii Redepune oferta!
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se realizează autentificarea cu adresa de email și parolă.
- Se accesează opțiunea Listă proceduri lansate și se apasă pe Vizualizare.
- Se accesează opțiunea Deschide informațiile suplimentare.
- În această pagină vor apărea toate cererile de informații suplimentare transmise de către ofertanți. Se descarcă cererea dorită prin apăsarea butonului Descarcă fișier.
- Pentru a încărca răspunsul la o cerere se apasă butonul Încarcă fișier din dreptul Răspuns la informațiile suplimentare invitație și se încarcă fișierul.
- După încărcarea răspunsului se apasă pe opțiunea Răspundeți la cerere.
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se realizează autentificarea cu adresa de email și parolă.
- Se accesează opțiunea Listă proceduri lansate și se apasă pe Vizualizare.
- După împlinirea datei de deschidere a ofertelor se poate accesa opțiunea Deschide evaluarea de oferte.
- În această pagină vor apărea toate ofertele depuse. Se descarcă oferta dorită prin apăsarea butonului Încărcare fișier. De asemenea, se pot solicita clarificări, dacă este nevoie.
- Pentru a solicita clarificări se accesează opțiunea Clarificari ofertă.
- Se accesează opțiunea Solicita clarificări suplimentare și se încarcă fișierul necesar prin apăsarea butonului Încărcare fișier sau se poate renunța prin accesarea opțiunii Renuntare la cerere.
- După încărcarea fișierului accesează opțiunea Trimteți cererea. După răspunsul ofertantului se va putea descărca fișierul tot din aceeași pagină.
- Pentru a încărca notificările către ofertanți se apasă Încărcare fișier pe din pagina de Evaluare oferte.
- După încărcarea notificărilor către toți ofertanții se poate alege un câștigător, sau niciunul prin accesarea opțiunii Oferta caștigătoare x respective Declara nici un castigator pentru lotul x.
- Se revine în pagina de vizualizare procedură achiziție și se derulează la lotul pentru care a fost stabilit un câștigător.
- Dacă lotul a avut oferte care au fost declarate necâștigătoare trebuie completat numărul de zile lucrătoare până când se pot depune contestații. Altfel, săriți la pasul 16.
- După completarea numărului de zile lucrătoare, ofertanții pot depune contestații. Acestea pot fi vizualizate, după împlinirea termenului, tot din pagina de vizualizare procedură de achiziție, prin derularea la lotul pentru care au fost contestații și prin accesarea opțiunii Deschide evaluarea contestațiilor din dreptul acelui lot. Dacă nu au fost contestații, săriți la pasul 16.
- Se pot descărca contestațiile și ulterior trebuie reîncărcate notificările pentru toate ofertele depuse.
- După încărcarea notificărilor trebuie ales din nou un câștigător, similar cum s-a realizat la pasul 10.
- Ulterior alegerii unui câștigător se revine în pagina de vizualizare procedură de achiziție, se derulează la lotul dorit și se încarcă fișierul pentru dosarul licitației prin apăsarea butonului Încărcare fișier.
- Dacă ați depus invitația ca potențial solicitant trebuie să completați codul de proiect, după semnarea contractului de finanțare. Altfel, săriți la pasul 19.
- După introducerea codului de proiect accesați opțiunea Confirmați salvarea codului de proiect și apoi pe opțiunea Confirmă.
- După încărcarea dosarului licitației se accesează opțiunea Transmite dosar către AFIR și apoi pe opțiunea Confirmă.
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se face autentificarea cu adresa de email și parolă
- După autentificare, se acceseaza opțiunea Oferte Depuse.
- Se accesează opțiunea Clarificări.
- Se încarcă răspunsul la cererea de clarificări prin apăsarea butonului Încărcare fișier după care se accesează opțiunea Răspundeți la cerere.
- Pentru depunerea de contestații cu privire la alegerea câștigătorului se accesează invitația de participare din pagina de Listă invitații și accesează opțiunea Depune contestație.
- Veți fi redirecționat către pagina de contestații. În continuare accesează opțiunea Depune contestatie pentru lotul 1.
- Se încarcă fișierul prin apăsarea butonului Încărcare fișier și după se accesează opțiunea Confirma depunerea contestației sau opțiunea Renunță
- Se accesează site-ul aplicației.
- Se realizează autentificarea cu adresa de email și parolă.
- Se accesează opțiunea Listă proceduri lansate și se apasă pe Vizualizare.
- Se derulează până se ajunge la lotul pentru care s-au solicitat informații suplimentare din partea expertului.
- Pentru a încărca răspunsul la cerere se apasă butonul Încărcare fișier din dreptul Răspuns cerere informații suplimentare pentru lotul nr. x și se încarcă fișierul.
- După încărcarea răspunsului se accesează opțiunea Transmite răspunsul și se alege opțiunea Confirmă.
- După ce lotul a fost declarat eligibil, puteți descărca formularul A4 și trebuie să completați data semnării contractului cu ofertantul.
- După alegerea unei date se accesează opțiunea Salvează data semnării contractului cu ofertantul și se apoi opțiunea Confirmă.
- Dacă se dorește, după completarea datei semnării contractului cu ofertantul, se pot adăuga acte adiționale la acest contract prin apăsarea butonului Adăugare act additional.
- Se apasă pe butonul Încărcare fișier pentru încărcarea fișierului. După încărcarea fișierului se accesează opțiunea Confirmă depunerea actului adițional și după, opțiunea Confirmă.